Home / כללי / מדריך למתחיל באופניים חשמליים

מדריך למתחיל באופניים חשמליים

לפני לא הרבה שנים, אופניים חשמליים היו קיימים רק באגדות והסוללות היחידות שהיינו מכירים זה או סוללות לשלט או מצברים לרכב. אבל כיום בשנת 2015 לכל ילד צעיר יש אופניים חשמליים איתן הוא מסוגל לנסוע מרחקים עצומים מבלי צורך בדלק, ברישיון מסודר ובאך גדול או הורה שיסיע אותו ממקום למקום. כיום כל ילד הוא סוג של אופנוען על הכביש אל לעומת אופנוען שעובר סדרת מבחנים (תיאוריטי ומבחן מעשי) ויודע לציית לחוקים, ילדים נוסעים על הכביש כל השנה כאילו זה יום כיפור מבלי להתחשב לרגע לכללים.
סוללה לאופניים חשמליים

בחירת סוללות לאופניים חשמליים

אבל בנימה קצת יותר חיובית, אם כבר יש ברשותכם אופניים חשמליים כדי מאוד כיצד לבחור סוללות לאופניים חשמליים שיתאימו בדיוק על מנת שלא יתקעו באמצע הכביש ויהוו סכנה גדולה יותר ממה שכבר הן גורמות. כמו מצברים לרכב, גם אופניים הן לא מותאמות לכל סוג של סוללה. לכל אופניים יש את הסוללה המתאימה ביותר עבורה. מחירי הסוללות יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים, תלוי בסוג הסוללה. ישנן סוללות של 24V, 36V וגם 48V ומאוד תלוי איזה סוג של סוללה האופניים בשרשותכם צורכות.

יש לציין כי חשוב מאוד להקפיד על כללי הדרך שנוסעים על הכביש שזה אומר הפקדה על תמרורים (למאגר התמרורים של משרד התחבורה לחצו כאן) וכמובן יש לדעת כי סוללות לאופניים הן בדיוק כמו מצבר באוטו – הן הלב שמפעיל את כל המכאניקה של המנוע על מנת שתוכלו לנסוע בשקט לכן שימרו על סוללה בריאה והחליפו בעת הצורך שלא תמצאו את עצמכם תקועים הרחק מהבית.

כללי בטיחות לנסיעה על אופניים חשמליי0 לחצו כאן >> הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

מצברים פייסבוק – https://www.facebook.com/izikway/

About Author: