Home / ביובית / פתיחת סתימות ביוב – ביובית הולכת לעשות לכם סדר

פתיחת סתימות ביוב – ביובית הולכת לעשות לכם סדר

רובנו נתקלים בסתימות במערכת האינסטלציה מפעם לפעם, כאשר השכיחות שבהן הן סתימות בכיור, באמבטיה או באסלה. ברוב המקרים, סתימות מסוג זה ניתן לפתוח באופן עצמי, אולם סתימות בביוב עשויות להיות מורכבות יותר ולדרוש מענה מקצועי מידי איש מקצוע. סתימות ביוב עשויות להיות בעומק צנרת הביוב, מה שמקשה על הזיהוי והפתיחה של מקור הסתימה. תקלות, חסימות וסתימות במקומות בעייתיים לאורך צנרת הביוב, ניתן לפתוח רק באמצעים מיוחדים אשר מספקים שירותי ביובית.

מחפשים לדוגמא מומחה בתחום שאיבת ביוב בפתח תקווה ולא יודעים מה לעשות?

שאיבת ביוב פתח תקווה
שאיבת ביוב פתח תקווה וכל אזור המרכז במחירים הכי זולים בישראל

מה כוללים שירותי ביובית?

ביובית הינה משאית מיוחדת אשר מותקן עליה ציוד ייעודי משוכלל הכולל משאבה רבת עוצמה אשר איתי שואבים את השפכים, מכלי אגירה גדולים, צינורות להזרמת מים ועוד. המשאבה נועדה לאפשר הזרמת מים בלחץ גבוה ובעוצמה רבה דרך צינור במטרה לאפשר למים להגיע למקור הסתימה. שירותי ביובית כוללים שאיבות ביוב במגוון אמצעים ותוך ביצוע שתי פעולות חיוניות במקביל: האחת היא יצירת וואקום עוצמתי אשר יוצר אפקט של שאיבה של הלכלוך והחומרים המוצקים הגומרים לסתימה. אפשרות נטספת ופעולה משלימה היא שטיפה בעזרת מים בלחץ גבוה אשר נועדה לפורר ולפרק את הגושים הגורמים לסתימה ולהזרים אותם עם מי השופכין דרך צנרת הביוב למכון טיהור השופכין. לאחר פתיחת הסתימה, הרי שמתבצעת שטיפה יסודית של הצנרת אשר נועדה לנקות את הלכלוך אשר דבק בדפנות הצנרת והצר את מעבר המים.

פתיחת סתימות מורכבות לשמירה על איכות החיים

סתימות מורכבות מחייבות מענה של אינסטלטור מנוסה ומקצועי, כאשר אחד השירותים החיוניים והיעילים הינם שירותי ביובית וכן שאיבות ביוב. מענה מקצועי מבטיח מתן פתרונות יעילים אשר יבטיחו שמירה על תקינות מערכת הביוב לאורך זמן. החשיבות של מערכת וצנרת ביוב תקינה ומתפקדת הינה רבה ומשפיעה בצורה משמעותית על איכות חיינו, הן מהבחינה של שמירה על איכות הסביבה, הן מבחינה אסתטית לשם מניעה של ריחות רעים והן מבחינה בריאותית במניעת חשיפה לרעלים ולמזהמים שונים. אחת הסיבות המרכזיות להיווצרות סתימות היא חומרים שומניים אשר מצטברים עם הזמן בצנרת הביוב. גושי השומן הנוצרים מחדירה של חומרים שומניים לצנרת הביוב, עלולים להפוך לגושים מוצקים וקשיחים אשר יוצרים חסימה במעבר מי השופכין במערכת.

סיבות להיווצרות סתימות ופתיחתן באמצעים מתקדמים

סיבות נוספות להיווצרות סתימות מורכבות הן שורשים של עצים החודרים למערכת הביוב תוך ניצול סדקים בצנרת. חדירה של שורשים עלולה להביא להשתרשותם ועם התעבותם, הרי שהם יוצרים סתימה במערכת. שאיבות ביוב הכוללות אמצעים לפתיחת סתימות מחייבות שימוש בציוד משוכלל ומתקדם הכולל זיהוי ואיתור מקור החסימה, הגעה אל שורשי העצים קיצוצם באמצעות סכין מיוחדת. רובן של סתימות הביוב נוצרות כתוצאה מחדירה של חומרים בלתי מתכלים. לכן חשוב להיות מודעים לבעייתיות ולהימנע מהשלכה של מגבונים, טיטולים, תחבושות וכו' לאסלה. הקפידו להשליך את הפסולת הבלתי מתכלה לפח ובכך תמנעו היווצרות סתימות ותחסכו לעצמכם את הצורך להתמודד עמן באופן תדיר.

About Author: