Home / הדברה / מה השיטות הנפוצות ביותר להדברה בריסוס?

מה השיטות הנפוצות ביותר להדברה בריסוס?

להדביר נגד מזיקים בבית

בכל מה שנוגע להדברה, ריסוס היא שיטה נפוצה מאוד, הן בעסקים והן בבתים פרטיים. אילו שיטות יש ומה הכי עדיף? יצאנו לבדוק

ריסוס הוא בעצם שימוש בחומר הדברה נוזלי, בדרך כלל מדובר בחומר הדברה מרוכז במיוחד שמהול במים, וכך הופך לתמיסה או לתרחיף בריכוז רעלים נמוך.

המדבירים יודעים להציע חומרי הדברה רבים המשמשים לריסוס וניתן למצוא פיתרון לכל מזיק, ולכל מקום בבית את הריסוס המתאים לו. חומרי ההדברה לבית צריכים להיות מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה.

הדברה כימית היא שיטת ההדברה היעילה והנפוצה ביותר. לרוב, היא נעשית באמצעות ריסוס של חומרים כימיים המבוססים על רעל שמיועד להשמיד בקלות את המזיקים.

חשוב שתדעו שעל אף היתרון שביעילותם, חומרי ההדברה הכימיים עלולים לגרום לריחות חריפים מאוד, לכן נדרש מיושבי הבית לשהות מחוץ לבית מספר שעות לאחר ההדברה, על מנת לאוורר את הבית.

הדברה ירוקה

חומרי ההדברה הירוקים נחשבו לפחות יעילים בעבר, אך כיום הם יעילים מספיק במידה ומדובר בבעיית מזיקים קלה. במידה ומדובר בכמות מזיקים גדולה כדאי להשתמש בחומרי הדברה כימיים.

הדברה ביולוגית

האורגניזמים החיים הם בעצם ה – " אויבים " של המזיקים וגורמים להשמדתם באופן טבעי לחלוטין ללא כימיקלים.

ריסוס נגד מכרסמים

בנוסף, ניתן לבצע ריסוס ולהרחיק את המכרסמים מהאזור לגמרי. פעולת הריסוס משמשת כתוספת בלבד לטפול נגדם ואינה מחליפה אותו. אם תשתמשו בריסוס בלבד, הבעיה לא תיפטר והמכרסמים ימשיכו להתרבות באזור הבית שלכם.

 

לסיכום, חשוב להבין שלהדביר לבד זה לא דבר פשוט, חשוב ומומלץ להזמין שירותי הדברה לבית הפועלים על ידי מדביר עם רשיון בלבד. אמנם השוק יודע להציע מגוון פתרונות ריסוס זמניים כנגד מזיקים, אך זהו פיתרון זמני בלבד.

About Author: