Home / כללי / המדריך למוביל המתחיל

המדריך למוביל המתחיל

החיים שלנו מלאי תנודות ומידי פעם אנו נצרכים להעביר דברים ממקום למקום או לעבור בעצמנו למקום אחר. אנשים עם מעט רכוש כגון סטודנטים או כאלו שרוצים להעביר מכונת כביסה או מקרר או סתם זוג אוהבים שמאחדים כתובת ורוצים להעביר כמה פריטים בודדים כל אלו נזקקים לשירות הובלות. אך הובלות אלו הינם הובלות נקודתיות קטנות.  במקרים כאלו אין צורך בחברת הובלה גדולה עם פועלים רבים ומשאיות גדולות לרוב גם חברות אלו לא יגיעו בשביל כמה פריטים בודדים. להובלות מהסוג הזה נזקק לשירותיהם של הבולות קטנות.

משאית קטנה להובלולת קטנות
משאית קטנה להובלולת קטנות

האם לנסות להוביל בכוחות עצמנו?

שיטת עשה זאת בעצמך אינה יעילה כל כך בתחום ההובלות גם אם מצאתם רכב מסחרי שיכול להכיל את תכולת ההובלה עדיין זה לא אומר שאתם יכולים להעביר פריטים בודדים כגון מקרר, מכונת כביסה או סלון לבד ובכוחות עצמכם. ענף ההובלות הוא עסק למקצוענים בלבד בנוסף לנזק שאתם יכולים לגרום למוצר אותו אתם מעוניינים להעביר כתוצאה מהרמה לא נכונה או אי ידיעה כיצד להוציא את הםריט מהבית דרך הדלת או כיצד ניתן להורידו במדרגות ללא גרימת נזק. יש את הפן הרפואי אנשים ללא נסיון בתחום ההובלות יכולים לגרום לעצמם נזק פיסי וגופני גדול מאוד כאשר מנסים לעשות את  ההובלה בכוחות עצמם. כאשר מסתכלים מהצד זה נראה מאוד קל ופשוט להרים מכונת כביסה או מקרר על הגב ולהוריד אותו ארבע קומות ואחרי זה להעלות אותו עוד שלוש או ארבעה קומות אך צריך לדעת כי לכל מוביל שיטה כיצד להרים את החפצים בלי לגרום נזק ולחפץ עצמו או למדרגות ולבית שממנו לוקחים את הפריט או שמובילים אליו את הפריט.  ישנם אינספור נזקים פיסיים בהרמת משאות כבדים בייחוד שעושם זאת בצורה לא נכונה וכל זה כי רצינו לחסוך כמה מאות שקלים וחשבנו לעצמנו שאנו  איזה גירסה מקוצרת לסופרמן או של האיש הביוני.

מי מעניק שירות הובלות קטנות כאלו?הובלת דירה קטנה

הובלות מסוג זה ניתן לקבל גם מחברות רגילות המבצעות הובלות גדולות אך ברוב המקרים חברות גדולות כאלו לא ישישו לקבל עובדה מסוג זה שכן הם מעדיפים בזמן הזה לעשות הובלה גדולה המכניסה לכיסם יותר כסף חברות רגילות וחברות גדולות מחזיקות עובדים והינם בעלי הוצאות רבות כך שהובלה של מקרר בודד או מכונת כביסה אינם באמת סוג השירות אשר הם נותנים.

אך ניתן למצוא חברת הובלות קטנות שעיקר עיסוקה הוא הובלות קטנות מכל הסוגים.

מתי יש צורך להשתמש בשירות הובלות קטנות

לרוב שירות הובלות קטנות כשמו כן הוא מעניק שירות לאלו שאין להם הרבה פריטים להובלה סטודנטים שצריכים לעבור לעיתים תכופות ממקום מגוריהם למקום חדש חרוב אין להם שלל רב ואין להם הרבה פריטים להעביר לכן הובלות באמצעות טנדר לסטודנטים הוא סוג של שירות הובלות קטנות או אם לדוגמה רכשתם מקרר חדש או יש לכם צורך להעביר פריט בודד כמו מכונת כביסה או סלון או מיטה גם אתם תזדקקו לשירות של הובלות קטנות.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת הובלות קטנות

כמו בכל תחום בחיים צריך לעשות סקר שוק לבדוק מחירים ולקבל הצעות שונות מחברות שונות בנוסף המלצות טובות תמיד יועילו בבחירת המוביל המתאים אמינות ומקצועיות הם הדבר החשוב שעלינו לשים דגש עליו.

 

About Author: